کاربران خانگی

کاربران سازمانی

درباره شاتل

فرصت‌های شغلی

ارتباط با ما

(۰۲۱) ۹۱** شماره سراسری

English

محصولات و خدمات

پشتیبانی

چرا شاتل؟

چرا شاتل

میلیون‌ها نفر در سراسر ایران، راهکارهای ارتباطی و محتوایی شاتل را برگزیده‌اند. مهم‌ترین دلایل این انتخاب را می‌توان این‌گونه برشمرد:

بهترین کیفیت و نوآوری در ارائه محصولات

دارنده بزرگ‌ترین و قابل‌اتکاترین زیرساخت‌ها و بسترهای ارائه خدمات اینترنتی در بخش خصوصی کشور

استفاده از پیش‌رفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های موجود در جهان

ارائه سرویس بسیار فراتر از قرارداد و نقض مفهوم “به اشتراک‌گذاری”

پیش‌گامی در ارائه خدمات و فناوری‌های جدید

پشتیبانی

خدمات فروش و پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته

خدمات پشتیبانی هوشمند بدون کمک کاربر

ارائه خدمات در سراسر کشور از طریق دفاتر نمایندگی

ارائه خدمات از طریق تلفن، اپلیکیشن تلفن همراه، چت، ایمیل، از راه دور و مراجعه حضوری

جایگاه و دستاوردهای شاتل:

اپراتور برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات به انتخاب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تندیس زرین برند محبوب خدمات اینترنت پرسرعت در ۵ سال متوالی

دارای نشان سرآمدی جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در دو سال متوالی (۹۵ و ۹۶)

کسب بالاترین درصد رضایت کاربران در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بر اساس نظرسنجی سازمان تنظیم مقررات

برگزیده بهترین محل کار برای ۴ سال متوالی

دارای تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

دارای تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه ارتباطات ثابت

 با استفاده از طراحان.

                     

برای تغییر این متن

 با استفاده از طراحان.

                     

برای تغییر این متن

 با استفاده از طراحان.

                     

برای تغییر این متن

 با استفاده از طراحان.

                     

برای تغییر این متن

 با استفاده از طراحان.

                     

برای تغییر این متن